onsdag 21 april 2010

Artros och fibromyalgi och karpal !

Artros: Vid en röntgen i december slogs det fast att jag har artros i händerna.

Fibromyalgi: Det har jag haft i flera år.

Karpaltunnelproblem: Är opererad i höger handled för detta.

När jag bröt foten så skulle jag gå på kryckor i 4 veckor, samtidigt som jag skulle börja äta medicin för Artrosen. Men .... det var ingen idé att börja med den medicinen, för jag skulle inte veta om den hjälpte när jag fick ont av kryckandet med mina fibroarmar och sedan har ont i handlederna ....

Ortopedläkaren ringde och sa att han vill operera vänster handled nu .... ska till honom på ny undersökning om ett par veckor. Samtidigt tror han att det "hänt något" i höger handled. Den såg inte bra ut på ENG-undersökningen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar