söndag 1 november 2009

Thyroidea ....

För några veckor sedan var jag på VC och tog prover gällande min Thyroidea .... opererades för fem år sedan, men värdena vill inte stabilisera sig .... Har fått mitt Levaxin i flera olika styrkor.
Nu ringde min Kirurg på StoraStadensLasarett i förra veckan och medelade att: Provsvaren var som förut .... på gränsen till bra fast de är inte riktigt bra .... mittemellan .... hmmmhmmm ....
Jag ska fortsätta med samma medicinering som förut, gällande Levaxinet, 2 dagar i veckan den svagare dosen och 5 dagar i veckan den starkare dosen.
Nu ska det tas nya prover igen - i mars/april nästa år. Hoppas att det rättat till sig då .... det har varit upp och ner.
Känner jag något obehag eller nya knölar så får jag ringa och komma in direkt !

1 kommentar:

  1. Jag tycker inte om att dina värden håller sig sådär mittemellan! Varför kan de inte bara bli bäst omedelbums istället? Nåväl, det har nog rättat till sig till nästa provtagning ska du se. :) Vi håller tummarna!

    SvaraRadera