tisdag 10 november 2009

Stockholm - nu kommer jag !

Nu är tågbiljetterna till Stockholm beställda. Den 27 är jag framme i Stockholm vid 19-tiden och den 29 är jag hemma igen vid 20-tiden.
Jag åker "gammaldags tåg" - de flesta säger att man inte ska åka med X2000 om man blir åksjuk.
På ditvägen har jag platsbiljett fönster med bord, men vet inte om jag åker fram- eller baklänges.
På hemvägen har jag platsbiljett fönster med ryggstöd framför mig. Fram- eller baklänges .... det får jag se då ....
Har "armband med kulor" som trycker på någon punkt vid handleden, från Apoteket (förhindrar illamående), samt åksjuketuggumi som jag får tugga .... annars mår jag dåligt !
Hoppas att jag mår såpass bra att jag kan handarbeta/sticka lite, och kanske läsa, lösa korsord och bara slappa ....
Härliga tider stundar .... Ååååhhhh vad jag längtar. Tänk att få krama sonen igen !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar